Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

"Αυτό δεν ήταν καύλωμα...ήτανε ξεκαυλωμα..." the model...(part 2)

Τη βραδυά με τον μοντέλο την θυμάστε στο Baraonda???... ε όσο καυλογκόμενος και να φαινόταν ξεχάστε το...
Κανονίζουμε να βρεθούμε με τα χίλια ζόρια, μιας και πολυάσχολο το παλικάρι με τόσες φωτογραφίσεις. Ραντεβού στους αέριδες. Κάτω από τους Διόσκουρους εννοούσα εγώ, μέσα στην Πλάκα κατάλαβε το ζαβό. Τόση κόκα του το είχε κάψει το μυαλό. Με τα λίγα βρεθήκαμε και καθόμαστε σε ένα παρακμιακό καφέ στους διόσκουρους. Μπάρα μπάρα βρε κουμπάρα, έπαθα χοντρή ζημιά, που λέτε αγαπητοί μου. Έρχεται το γκαρσόνι: "Τι θα πιείτε;". "Μια σόδα", αποκρίνεται το καμμένο μοντέλο. "Ένα dry martini", αποκρύνομαι εγώ μπας και αρχίσω να θολώνω και τα βλέπω όλα καλά. Τι να σου κάνει το μαρτίνι μπροστά σε αυτά που θα ζούσα παρακάτω. "Μετά από εδώ θα πάμε σε έναν πάρτυ που κάνει ένας φίλος μου στο destijl". Κάτσε πασά μου να μιλήσουμε πρώτα. Αλλά και τι να πούμε; Αν έχει πλακωραφή ή όχι το παντελόνι που φορά; ή αν βάζει δαχτυλήθρα όταν κεντά;
Αφού περνάμε την μίνι συνέντευξη του ποιός είμαι και ποιός είσαι, και εγώ έχω ήδη περάσει στο 5ο ποτήρι martini, ερχόμαστε σε πιο προσωπικά δεδομένα. Του τύπου πόσα γαμίσια κάνω και δεν θυμάμαι που ξυπνάω, χτες πηδιόμουν με τον τάδε αλλά ήρθαν άλλοι δυο και με πήραν παρέα. Τέτοια πράγματα το παλικάρι, τι παλικάρι δηλαδή που όταν περπατάει περνάει το Κάβο Ντόρο από το κούνημα. Μπροστά σε ένα γαμήσι τα παραβλέπουμε αυτά, διότι πλέον μόνο για ένα γαμήσι τον έβλεπα πλέον. Μου γκάστρςσε τα νταραβέρια και πήγα και στηςάλλης μοντέλας το πάρτυ.
Φωτογράφοι και κακό και εγώ απλά ντυμένος, ο μοντέλος μέσα στο σατεν. Αλλά που να ήξερα πως με ένα λιτό ντύσιμο μπορείς να τραβήξεις τα βλέμματα όλων!!! Εδώ έρχεται κ η πρώτη κρίση ζήλιας του απέναντι μου, λες και είχαμε κάτι.
Δυό ώρες με το ρολόι καθήσαμε και την κάναμε για το σπίτι του. Κρεββατοκάμαρα με ένα τοίχο τζαμαρία και θέα την Ακρόπολη. Τι άλλο ήθελα; Ένα τσιγάρο με την ανατολή του ηλίου και να βλέπω τον Παρθενώνα. ΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!! Μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας...για σεξ ήρθαμε όχι για ξενάγηση.
Στήσιμο και χύσιμο. Έτσι νόμιζα αλλά που;;;;; Τις έχετε δει τις διαφημίσεις του με τα εσώρουχα; ΕΕΕ!!! Ψεύτικο το περιεχόμενο. Κάλτσες;Μαξιλαράκια; Εν το κατέω μάνα μου...
Εντάξει μπορεί να μην τον παίρνω απλά να τον δινω αλλα μανούλα μου είναι καυλα να βλέπεις ένα πουλί και να γεμίζει το μάτι σου την ώρα που πηδάς τον άλλον. Ναι αλλά στην παρούσα φάση δεν βλέπεις ένα πουλί, αλλά έναν μίνι αναπτηράκο, πιο μικρό και από τον μίνι αναπτήρα της bic!!!!
Τελικά αυτό δεν ήταν καύλωμα, αλλά ξεκαύλωμα αγαπητοί μου. Οπότε όπως καταλάβατε τα φαινόμενα και τα ΜΟΝΤΕΛΑ πολλές φορές απατούν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου