Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

"Και ξέρει ο Σ. Ντουμπανέζικα;;;"

Το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη 1 1/2 χρόνια πριν, όταν όλα στο μυαλό μου ήταν ρόδινα και ωραία με τον τότε έρωτα. Μπαρούφες δηλαδή. Φευγει ο γκόμενος για δουλειές στο Νουμπάι και εγώ δουλειά και διάβασμα μπας και περάσω στο μεταπτυχιακό. Οι μέρες περνάνε βασανιστικά διότι είχαμε και τον καύσωνα. 45 ο Κέλσιος και εγώ την μεγάλη υπομονή όπως πάντα με το κλιματιστικό και τα κέρατα να διαδεχονται το ένα μετά το άλλο, αλλά εγώ αποσβολωμένος στη δουλειά και το διάβασμα. Πόσο ντουγάνι μπορεί να είμαι;
Οι μέρες περνάν και ο γκόμενος επιστρέφει από το ταξίδι. Παρ' όλα αυτά έχοντας διεξάγει μια μίνι- κατινίστικι έρευνα-, είδα πως στο profile του στο gaydar είχε κλείσει ρααντεβού με κάποια άτομα. Τι είναι το gaydar???? Δεν το ξέρεις; Η κρεαταγορά του ίντερνετ, το ηλεκτρονικό ψωνιστήρι του Ζαπείου. Ναι, ναι καλά κατάλαβες ένα ψηφιακό μπουρδέλο. Τέσπα, δεν έχει σημασία τόσο αυτό.
Επιστρέφοντας λοιπόν να σου τα δώρα, να σου οι γλύκες...κάτι μου βρωμάει... Ιβάν πάλι έχεσες;;; κάτι μου βρωμάει... "Μωρό μου έχει ζεστό νερό να πλυθώ γιατί ίδρωσα;;" ρωτάει. "Ναι πασά μου, έτοιμο το έχω." Δεν χάνω ευκαιρία και με το που μπαίνει να ξεβρωμίσει, ρίχνομαι στο ψάξιμο του κινητού του. Και να σου ο γλυκός μου πιάστηκε στη φάκα. Επτά sms είχε ανταλάξει με έναν ντουμπανέζο. ΄Το έβδομο ήταν η επιβεβαίωση ότι πηδήχτηκαν. 9 o'clock come to my place τάδε str στο τάδε ξενοδοχείο. Φως φανάρι παιδί μου, σεξ με ντουμπανέζο και καλά να το δεχτό, όσο μπορεί να το δεχτεί κάποιος. Αλλά ένας μαλάκας σαν εμένα το δέχεται. Και οκ με κεράτωσε, το θέμα είναι μην φέρει και κανένα σικουλαμέντο κοντά και τι χρωστάω εγώ να την πατήσω;;;;
Δεν κάνω καβγά, παρά μόνο την στιγμή που φεύγει ο μπέμπης να δει την μαμά βουτάω την τσάντα- Νατάσα φίλη μου να πάμε για καφέ και να σχολιάσουμε τα συμβάντα. Της εξηγώ για τα sms και όλα τα υπόλοιπα και η απορία που γράφει ιστορία είναι να με ρωτάει με μια μαλακία στο βλέμμα "Και ξέρει ο Σ. Ντουμπανέζικα;;;;" . Μα μωρή ηλίθια στο Ντουμπάι αγγλικά δεν μπορείς να μιλήσεις και να συνεννοηθείς με κάποιον;;; Τι μας ανάγκασαν να τα μάθουμε και τα κάναμε διεθνή γλώσσα;;;
Το όλο concept της Νατασώς δεν ήταν το ότι με κεράτωσε και ποιός ξέρει τι μπορεί να κουβαλάει ενθύμιο από τον ντουμπανέζο καβαλάρη, αλλά το αν ο Σ. γνωριζε ντουμπανέζικα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου